Back in Amsterdam - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Jeanette Smiemans - WaarBenJij.nu Back in Amsterdam - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Jeanette Smiemans - WaarBenJij.nu

Back in Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

02 Juli 2013 | Mexico, Playa del Carmen

Mijn verjaardag hebben we op vrijdag weer gevierd; lol. Mark, die we hebben leren kennen in Guatemala was speciaal voor mijn verjaardag terug gekomen naar Playa del Carmen, super lief! Samen met hem zijn we een hapje gaan eten en hebben we verschillende clubs bezocht, uiteraard again zonder entree te betalen en gratis drankjes de hele avond... Ballonnen, limbo, ballonnenlimbo, dansen, cuba’s en heel veel lachen tot in de vroege uurtjes. En dan is het ineens zaterdag, de laatste dag, mega brak! We zijn naar ons favoriete strand gegaan (Kool) en daar hebben we de hele dag gerelaxt en uiteindelijk besloten dat we deze laatste dag af moeten sluiten zoals we iedere dag op het strand afsluiten; met een Solletje! Die viel gelukkig wel weer goed. Afscheid van het strand genomen, waarbij ik moet toegeven toch een traantje te hebben gelaten  Maar na een late lunch en een mislukte siesta waren we klaar voor onze allerlaatste avond (van deze reis). Begonnen in Palazzo en toen door naar de volgende club, daar weer met een bachelor party crew tot diep in ochtend staan jumpen en feesten. En toen was het 5:00 uur, naar het hotel, douchen, 5:30 uur taxi naar het vliegveld (tranen) en door naar Nederland waar we maandag ochtend om 8:00 uur aangekomen zijn. Op Schiphol stonden lieve Arinda en Iris  zo ontzettend leuk dat ze naar Schiphol waren gekomen. Gisteren wilde ik niks liever dan slapen, maar de lieve meiden hadden een kleine surprise party georganiseerd, dus ik werd mijn siesta uitgetrokken om een wijntje te doen met de meiden. Een welkom thuis bloemetje werd bezorgd en ik ontving vandaag een welcome home kaartje vanuit Canada, dat is heel leuk thuiskomen zo!
Vandaag is het normale leventje weer begonnen en morgen heb ik zelfs al mijn tweede sollicitatiegesprek. De vakantie is voorbij! Ik heb ontzettend genoten van deze reis, met name van alle geweldige mensen die ik heb mogen leren kennen, de bijzondere plekken die ik heb bezocht en de vrijheid waarvan ik heb mogen genieten. Ik hoopte dat de reiskriebels na deze reis wat gekalmeerd zouden zijn, maar de volgende reis wordt momenteel al gepland… alleen dan niet meer 4,5 maand ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanette

Baan opgezegd om te doen wat echt leuk is; reizen!!

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen: 3333
Totaal aantal bezoekers 24868

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 15 Mei 2013

Daar gaat ze dan, joehoe!!

Landen bezocht: